24 oktober 2014

Höstlov!

Okategoriserat

Nu har jag höstlov, så himla härligt! :D 
 
Just nu sitter jag på Kunskapsgymnasiet med Frida som pluggar lite så jag passar på att göra detsamma, men även ägna lite tid åt bloggen. Har träffat himla många gamla klasskompisar här vilket är väldigt kul, så roligt att träffa dem igen. ^^ Senare ska vi ta en sväng på stan och ikväll blir en lugn kväll. 
 
Ha det fint! 
 


 
VERONICA - fashion blog

Jag har också lov nu! Sååå skönt! Ha en fantastik helg tjejen, hoppas din fredagskväll blir grym!

Anita

Men ååh så härligt med lov :D

emelie andersson

så fin du är!

sv: åh tack, vad glad jag blir :D

Nelly

Så härligt med lov :D

milina.blogg.se

vad skönt! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Så fin! Härligt med lov! :)

Cornelia

sv: Härligt! :D

MADDISENJ.SE

Härligt med lov! Ha en underbar kväll :)

Emma Grann Fotografi

Åh vad skönt med lov!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad härligt med höstlov! :)

Linda

fin bild

Sara

Hoppas du får ett härligt lov :)

Emmy

Sannerligen fint att träffa gamla klasskamrater! :)

sv;
Yaaay, så himla skönt med lov! Tack snälla och detsamma, kram ^^

Josefine ♡

Så skönt med höstlov!

sv: Ja verkligen :)

Josefine Johansson

Har också lov nu! så sköönt!

emelie andersson

sv: ja helt underbart :D

S A R A

ha ett underbart lov!

Life of Johanna

Skönt med lite lov!

Tack så mycket :)

MALIN

Fin du är tjejen!

Frida Christina

Verkligen! :) skönt med lov. Hur är vädret nu i Sverige? Söt bild på dej :)

Jessica

så fint hår! *-*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress