5 oktober 2014

GOT7-A

K-pop

 
 
Lite mer från det koreanska pojkbandet GOT7. Väldigt charmig video med söta killar, bra låt och häftig dans. ♥
 
Jag är faktiskt inte ett dugg förvånad över att jag tyckte om detta band för som jag nämnt förut; min musikstil är väldigt bred, något som nog märks här på bloggen. Seriöst, någon kan sätta på säckpipa och jag diggar det och andra språk än engelska har jag ingeting emot. Mitt favoritband är från Italien och sjunger på både italienska, spanska och engelska. ^^ Väldigt skönt att inte vara så låst i vad man kan lyssna på, man hittar nya stilar och låtar hela tiden och det finns alltid något nytt på gång. ^^
 
Glöm inte att ställa en fråga i min frågestund om ni känner för det. Den avslutas någon gång nästa vecka och inlägget hittar ni lite längre ner. 
 
Life of Johanna

Tack så mycket :) Skall lyssna på låten nu :)

emelie andersson

så fin header :)
rider du?

Frida Christina

Okej ice, jag jobbar i Valletta :)

Flisan

sv: ja super skönt :)

Jennifer G Sassi

Dagarna går snabbt , redan Oktober två månader till December nya 2015!
Ny vecka kommer snart , något du redan planerat i förväg?
Jag önskar dig en trevlig fortsättning! :)

G I N A ~

fin blogg du har! :)

ami

Gillar du också koreansk musik? :)

MADDISENJ.SE

Kul med ett band som sjunger på ett annat språk än engelska

Cornelia

åh är exakt likadan, tycker också dom här är helt okej, riktigt svängig musik även fast man inte fattar ett ända ord XD Och han som står i grå hoodie och rappar vid en bil.... är det bara jag som tycker han är snygg? :P

sv: TACK!

Ida - foto & häst

så duktiga dem är :)
sv; visst är dem det :'D jaa verkligen :')

ebba

svar: åh tack :D

ha en fin kväll! kram

Cornelia

sv: Åh är det så han heter? Hmmm ska nog googla lite nu ;) haha

Cornelia

sv: haha ja, är inte direkt så förtjust i den där färga håret 24/7 stilen men han Jacksson verkar ju hålla sig till en haha :)

Cornelia

sv: Haha dom färgar håret snabbare än man byter underkläder typ xD

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Inte riktigt min smak, men härlig video!

Josefine

Vad heter ditt favoritband? :)

sv: Ja det var väldigt skönt!

Cornelia

sv: haha ja det är dem verkligen! :D

Emelie Andersson

Sv.: tack så mycket fina du :)
Åh vad roligt, har du en egen häst?

Life of Johanna

ja vi ser fram emot bebis, nästa vecka skall vi se h*n på ultraljudet

Life of Johanna

Hoppas jag med att det gör. Skönt längtan snart är över att få se sin lill* skatt :)

Ebba

Svar: åh tack :D
Tack detsamma! Hoppas du hade en bra dag :) kram

emelie andersson

sv: okej vad roligt :D

Frida Christina

Det gjorde det, och jag fick dessutom sluta tidigare =)

Lydia Elstig

Helt okej!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress