17 oktober 2014

Fredag!

Okategoriserat

Halloj!
Sitter på bussen påväg hem nu efter en ganska seg skoldag. Vi hade en föreläsning om privatekonomi som var ganska intressant i alla fall. :) Känns väldigt skönt med helg nu efter en lång och hektisk vecka. Har inget speciellt planerat så får se vad som händer.

Idag när jag kommer hem ska jag i alla fall svara på era fina kommentarer, träna och sen ikväll ska jag faktiskt se Idol. Har inte sett en enda fredagsfinalerna då jag alltid varit upptagen, haha, men ikväll så! :) 

Ha en fin kväll, kram.
Amanda

Sv: Tack så mycket.

Ebba

Alltid skönt med helg!

Svar: ja visst blev det :)
Kram

miningalinn

Tråkigt med en seg skoldag!

Ebba

Svar: tack så mycket :)

Ha en fin dag! Kram

Emelie

Låter intressant med en sån föreläsning :)

natalia

Hoppas du fick ett fint avslut på dagen :)

My Fredblad

Kul dag! Men cad gjorde föreläsaren för intressant så den blev rolig att lyssna på?

Ellen

Jag älskar helger :D

Sarah

Helg e alltid så skönt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress