Vilka sociala medier använder du?
Det beror lite på vad som räknas som ett socialt media, men Facebook och Instagram använder jag.
 
Favoritmånad och varför?
Maj är ju alltid en favorit då jag fyller år då, haha, men annars December. Älskar vintern och allt som har med julen att göra, så mysigt.
 
Vad gillar du att göra mest av allt i hela världen?
Ingen aning, jag älskar att göra så mycket! Sjunga och dansa, rida, ha myskvällar, umgås med nära och kära, listan kan göras lång...
 
Varför började du att blogga?
Jag gillar att göra smycken vilket jag gjorde väldigt mycket då. Jag ville ha en plats att lägga ut dem på och kunna följa min egna utveckling. Sen övergick det till en mer vardagsblogg och även om jag inte gör smycken lika mycket som då och som kommer upp på bloggen, är det ett intresse som sitter i. 
 
Vem inspirerar dig?
Många, allt från artister, dansare, ryttare till mina föräldrar till människor som klarar sig igenom kriser.
 
Vilket är ditt drömyrke?/ Vad vill du jobba med i framtiden?
Sen jag var typ fem har jag velat bli författare, något som jag står fast vid även idag. Jag vill hur som haver jobba med något skrivrelaterat, t.ex skriva låttexter eller vara journalist, eller inom film och media. Något inom musik skulle också vara kul, men drömyrket är författare.
 
Vart vill du helst bo i framtiden?
Italien, men annars i Österlen. Har heller inget emot att bo kvar där jag bor idag. 
 
Skulle du kalla dig feminist?
Feminsim handlar inte om att kvinnan ska stå över mannen som många tyvärr tror, utan om jämlikhet mellan könen, något som jag håller med om. 
 
Stöttar du Pride?/ Vad anser du om homosexualitet?
Jag ser absolut inga fel med att vara homosexuell och förstår inte varför folk inte skulle få visa sin sexualitet, oavsett vilken det är, öppet. Jag vill se det som att man blir kär i en människa och inte ett kön. Jag stöttar homosexualitet till 100%. 
 
Gillar du stark mat?
Nja, beror lite på maten och den får inte vara för stark, men lite hetta är ju aldrig fel.
 
Vart ser du dig själv om tio år?
Om tio år är jag 26 och har förhoppningsvis pluggat klart och kanske reser runt eller bor med någon jag tycker om samt har ett jobb jag trivs med.
 
Har du varit utomlands någon gång?
Japp!
 
 
 
 
Sarah

De va kul att läsa :)

Emilia

Jag gillar också maj för att jag fyller år då (och för att det är en trevlig månad i övrigt också förstås).

sv: Kul att du tycker det :) Tack så mycket!

Josefine Hallgren

sv; Ja verkligen!!
Tack detsamma :D Gör du något kul ikväll?

Josefine

sv: Ja det var riktigt skönt :)

Louise

Lite skumt svar på feminist dock. Frågan handlar ju om ifall DU kallar dig en, inte vad du anser att feminism är... :)

Rihanna Sweden

Kul att få läsa och veta :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress