20 oktober 2014

Chokladbollar!

Okategoriserat

Godkväll! 
Vill börja med att säga att det var väldigt roligt att så många uppskattade mitt positiva inlägg igår och delade med sig av sina härligheter. ^^ Alltid roligt att inspirera andra. ❤️

Måndag idag då och den var bra! Imorgon är det inget speciellt och inte heller den här veckan, bara ett prov på torsdag. Nästa vecka är det höstlov! :)

Nu ska jag avnjuta lite chokladbollar som syster snodde ihop på min beställning, haha. ;) Ha det fint! 
Kram.



Life of Johanna

oh så gott =)

Javisst var den fin

Ida - foto & häst

gud så gott!
sv; jaa de var det verkligen haha! :D kram

My Fredblad

Åh chokladbollar! Brukar du ge henne beställningar eller? ;)

Emmy

Superhärligt inlägg ju, det uppskattade jag verkligen! Fick då också tänka till på de positiva sakerna.

sv;
Jaaa verkligen! Så himla skönt att jag kom ut tidigt i fint väder, innan solen försvann igen :D

MATILDA

åh mums :D

Nelly

Oh, så gott! :3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress