Jag fick en smärre chock när jag fick reda på att den före detta Idol-deltagaren Tristan Björling, 19 år, har gått bort. Det bekräftades idag, men de har inte gått ut med orsaken till hans dödsfall. Jag tyckte han var en sån härlig person. Så gullig, talangfull, sprallig och så full av liv. Det känns jätteunderligt, det var alldeles för tidigt.
 
Vila i frid, Tristan. ♥
 
 
Källa: Google.se
 
 
ebba

kollade aldrig på idol nästan, men just honom kommer jag ihåg att jag tyckte om!

svar: ja riktigt skönt det . min pojkvän är bra han, blivit lovad att han ska laga lunch åt mig imorgon hihi :)
kramis

emelie andersson

ja när jag läste detta trodde jag inte att det var sant, jag kunde verkligen inte fatta det!
Det var ju inte länge sedan han publicerade något inlägg eller så, jag fattar verkligen ingenting.
RIP!

sv: ja det gör jag med, så underbart fint!

Malin Lindgren

Hörde också, sjukt tråkigt verkligen. Jag tror att han kunde ha kommit väldigt långt med sin musik, eller vad tror du? :(

Anonym

Sv: ja eller hur, tack :D

R.i.p tristan!

Elin

Så sjukt tragiskt när folk går bort, framförallt i sådan tidig ålder.

Boel

Det är jätte ledsamt. Han är lika gammal som mig liksom :(
Vila i frid Tristan <3

Sv: Tack så mycket! :)

Sara

Verkligen otroligt hemskt ! R.I.P !

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Så tråkigt när en så ung person går bort :(

Emmelie

Ja, jag tyckte också det var chockande. Så tråkigt när unga människor lämnar oss alldeles för tidigt :-(

MATILDA

blev så chockad.. sjukt tragiskt :/ vila i frid!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress