Första skoldagen idag efter gymnasiets första lov. Har haft ett bra och lugnt lov, men tycker ändå det är lite skönt att vara tillbaka i skolan med lite rutiner. ^^ 
 
Hoppas ni får en fin måndag! ♥
 
 
 
Källa: WeHeartIt.
 
 
 
 
Elin

Önskar dig en fin måndag! :)

Ebba

Svar: tack så mycket :)

Ha en toppen start på veckan! Kram

Nikita (HÄLSA&TRÄNING)

Jag håller med, skönt med rutiner!

Emelie Andersson

Härligt att du har vilat upp dig under lovet :)

Sv: ja det hoppas jag med :) så typiskt!

Emelie Andersson

Härligt att du har vilat upp dig under lovet :)

Sv: ja det hoppas jag med :) så typiskt!

Isabella Huynh

sv: Kommer snart att tävla ut dem maskerna så håll utkik ;)

Emmelie

Ja det är faktiskt inte så dumt med lite rutiner. Hoppas första veckan tillbaka i skolan är bra :-D

Beatrice Johansson

Håller med dig!:)

sv: Ja, det var det:) Kramisar♥

Märta

Jamen ellerhur det var verkligen välbehövligt :)
Vilken mysig bild!

hanna

eller hur, jag älskar sån här musik! gör en så glad och peppad och vill bara stutsa fram överallt :D
har du nå planer för denna måndag?

Katta

Hej! Just nu har jag veckans blogg! Kika in och anmäl dig gärna! :D Länk till inlägget: http://kattasliv.devote.se/blogs/29389078/veckans-blogg.htm#WriteComment. Kram.

zeb

Hoppas du får en bra dag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress