Idag blir en bra dag, det känner jag! :D
 
* Det är fredag.
 
*Jag börjar inte förens klockan 10 idag.
 
*Jag hade en mysig kväll med farmor och syster igår.
 
*Farmor var gullig och skjutsade mig till skolan.
 
*Det är strålande sol.
 
*Tilda följer med mig hem efter skolan och sover över samt systers bästa vän kommer också och sover över= tjejkväll!
 
Vad har du för positiva saker idag?
 
Hoppas ni får en underbar fredag! ♥
 
 
Källa: WeHeartIt.
Boel

Mysigt :D Hoppas du får en bra fredag!

Sv: Visst är det!

Anonym

Sv: ja :P
Några planer idag? :)

Life of Johanna

Lät som en bra dag igår och en bra dag idag! :)

Jag skall luncha med mina föräldrar innan de åker vidare mot min syster, sen blir det en kort runda med sambon på stan :)

Jessica Nyström

sv: Ja men tack så mycket!

Oj, vilken härlig och positiv energi du utsrålar idag. Gjorde mig glad att läsa ditt lilla inlägg. Kram och hoppas er tjejkväll blir supermysig!

Sarah

Fredagar e alltid najs :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Låter som en bra fredag och bra torsdag också! :) Idag har jag slagit in julklappar (fast jag suger på det, hah) och om syrran mår bättre sen ska vi äta thai, leta julklappar och mysa till idol med hemgjord glass :)

Svar: Texten är från Akons låt "Each his own" :)

hanna

hihi ja jag älskar att få hem lite nytt :D
hoppas din fredag blir bra!

Emelie

så härligt med fredag, trevlig helg på dig fina du! :)

Helena

sv: haha ja det blev en hel del :)
härlig fredag, trevlig helg på dig :)

Sara

Låter som en perfekt dag ! :) Själv ska vi ha bekanta på besök, så ska snart ställa mig i köket och slänga ihop en lammgryta, underbar känsla att få fixa och dona när ens vänner kommer på besök :)

sofft.blogg.se

sv: Ja verkligen :D

Life of Johanna

Mysa bebis kommer absolut vara minst lika trevligare om inte bättre :)

linah

va skönt! hoppas hela helgen blir bra:)!

Denise

Massa bra saker idag hör jag! :D

Louise

Härlig lista! Hoppas tjejkvällen blir lyckad!

emelie andersson

låter som en perfekt fredag :D

sv: tack så mycket fina du :)
ja det är de verkligen :(

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt med sovmorgon! :)

MATILDA

så bra och lista positiva saker! :)

Jessica Nyström

sv: Tack, känns viktigt att skriva sådana inlägg ibland också och påminna folk om hur det faktiskt ligger till.
Har iallafall haft en bra fredag såhär långt, kramis :)

Anonym

Sv: ja så jag körde helt själv för första gången idag haha :P

Nelly

Härligt :D Hoppas du fick en fin fredag ^^

Emmelie

Härligt, vi har julpyntat och det är supermysigt i huset nu :-)

Anita

Härligt :D

Elin

Tack för att du smittade mig med din positiva energi, det behövdes! :)

♫♪ sandra

härligt inlägg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress