Halloj!
En bra, men väldigt kort skoldag idag. Måndagar är vanligtsvis väldigt korta, men idag slutade vi redan 12.20. ^^ Skönt! Lite mindre skönt var att det spöregnade och jag missade min buss med en minut. Nästa buss gick inte förens om en timme och jag tänkte att jag kunde sätta mig hos pappa på hans kontor och plugga lite så länge, men istället erbjöd han sig att skjutsa hem mig. Bästa pappa. ♥ Var blöt in på bara skinnet så nu har jag bytt om till myskläder och sitter och dricker te. Mys.
 
Idag är det bara en månad kvar till jul! Tiden har verkligen gått fort och jag längtar verkligen. ^^
 
 
 
Källa: WeHeartIt. 
milina.blogg.se

vad skönt att sluta tidigt!

Anonym

Sv: den kmr förhoppningsvis vara fixad till fredag hehe :P

Helena

Sv: ååh tack! Skönt att höra, jotack det är bara bra :)

hanna

ja men precis så är det ju :D
tänk att det är bara 1 månad kvar, fy vad kul :D

Celine

Åh längtar tills på söndag då jag faktiskt kan börja ladda ner jullåtar och se på julfilmer utan att folk dömer mig haha!

Sara

Vilken mysig bild ! Längtar så till julen :)

Ida

Jag längtar också till jul! Det var länge sedan jag kände av lika mycket julkänsla som jag gör i år :)

Beatrice Johansson

Så skönt med en kort dag:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Anita

Mysig bild :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress