18 november 2014

GOT7- Stop stop it

K-pop

Slå på text i början för att förstå vad han säger.
 

OMG OMG OMG. ÄR SÅ NÖJD. Jag och Tilda såg den tillsammans och vi freakade ut båda två. Sen såg vi den typ tjugo gånger till och freakde ut lite till, hihi... SÅ HIMLA BRA.
 
Videon ska utspela sig i framtiden och den är söt, lite rolig, men samtidigt tuff. Kläderna förstår jag mig inte riktigt på, haha, men det funkar ändå. Många har fått lite Backstreet Boys och N'Sync känsla av denna låt, och jag kan nog hålla med lite. ^^
 
JB's röst är som vanligt superbra och skådespelet i början är bra (men varför hotar han henne med att hoppa? Vi fick typ panik när han ramlade!), Jr. blir bara snyggare och snyggare och bättre och bättre, min älskling Yugyeom är bara så het och hans röst har utvecklats enormt (HUR kan han vara bara 17 år?!), Youngjae överraskade och ser himla cool ut och jag är så stolt över att han utvecklat sin dans, Jacksons hår kan vara bland det värsta jag sett (vad hände, haha?), men han är alltid lika härlig (och alltid lika snygg i keps), Mark är alltid lika charmig och snygg och älskar hans djupa röst, och sötnosen BamBam har gått från sötnos till snygging (hur kan även han bara vara 17?!)! FANGIRLAR PÅ HÖSTA NIVÅ. 
 
De har även släppt hela sitt nya album nu och ni kan ju gissa vad som går på repeat i mina öron. ;) Har inte hunnit lyssna så mycket på alla låtar än, men det låter väldigt bra! Ganska olikt från deras tidigare album, men de experimenterar fortfarande lite med sin stil då de bara hållt på knappt ett år, och det finns en tydlig röd tråd genom alla låtar, de har ganska lika sound, men jag gillar det.
 
Så stolt över vad de åstadkommit på knappt ett år. ♥
hanna

jaa, det gäller verkligen att kötta nu :D

EMELIE

Haha älskar när man har såna vänner man kan typ dampa med medan man lyssnar på musik :D

Anonym

Sv: ja det tkr jag verkligen att du ska göra hehe :)

emelie andersson

sv: tack så mycket, kul att du uppskattar det :D

Emma Grann Fotografi

Åh! SÅ bra :)

bexollila

duktiga!

svar : ja visst va dem superfina :D

MADDISENJ.SE

Så skönt när man har vänner som man bara kan köra järnet med :D

Flisan

sv: det är milkshake hehe :P

Elin

allt bra?

sofft.blogg.se

sv: Tack , kram

zeb

Alltid trevligt att ha musik som man kan fangirla över med sina kompisar c:

mot plus

unik video, gillar den! =) Ha en fin kväll! =)

bexollila

svar : visst var dem hur grymma som helst :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress