God eftermiddag på er!
Idag tog familjen en sväng till IKEA där det blev lite småfynd och lite shopping och lunch i köpcentret brevid. ^^ Hittade äntligen en jacka och är nöjd med den, den är en mörkgrå stilren kappa. 

Unnade mig även lite smycken från Lilja & Lykke, två par örhängen och ett turkost, glittrigt armband som jag kollat på länge. ^^ Bilder kommer, försökte ta bilder men får inget bra ljus och har inte riktigt tid att fota nu.

Nu har jag bytt om till lite finkläder för nu ska vi åka till min moster på middag och fira henne för hon fyller år. Grattis moster! ❤️ 

Ha en fin lördagkväll! 

Dagens lunch, caesarsallad.



Emmy

Ska bli kul att se vad det var du fick med dig! Grattis till din moster förresten! :D

sv;
Hihi det brukar jag också tycka är roligt att läsa ^^

zeb

så gott det ser ut! :)

milina.blogg.se

åh vad mysigt :)

Life of Johanna

Lät som en härlig dag! :) Och låter som kvällen med blir härlig.

Hanna

Men Gud så gott de såg ut!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad det där såg gott ut :)

Elin

Mums!

Allt bra?

KassandraPalma

åh så gott!

Jennisbeauty

Ser mumsigt ut! :)

Josefine

Ååå vad härligt!

sv: Tack :) kram

My Fredblad

Gud vad mysigt! Var det kul att fira henne? :)

Emelie Andersson

Sv: ja men det är ganska mysigt faktiskt :) är påväg dit nu igen ;) vad ska du hitta på idag?

Michelle Petersson

Åh va gott det ser ut! :D Vill gärna se bild på jackan.
Sv: Åh tack så mycket! :D ♥ Visst är det :)

Kra.

VERONICA - fashion blog

Men så kul, och vad mysigt!! Ha en underbar söndag tjejen, hoppas din dag blir bra! Kram!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vad gott det där såg ut:)

Emmelie

Så kul med IKEA, är så ikea sugen själv nämligen :-) Hoppas det var ett roligt kalas!

kimberly

vad fin blogg kollar gärna in min!!

MATILDA

Mums så gott :D

Lydia Elstig

gott!

♫♪ sandra

- ja den är faktiskt himla bra!

Isabella Huynh

vad gott det ser ut :)

Anita

Kul med Ikea !

Sara

Låter som en härlig dag :) Och god lunch :)

Jessica Nyström

Wow, vad gott det där såg ut att vara!!

Kolla gärna in min blogg imorgon och svara på de två frågorna i mitt "träningsinlägg". KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress