Lite mer musik idag då, hihi, men mest fokus på dansen.
 
Idag är det en vecka sen Got7 släppte sin nya låt och musikvideo "Stop Stop It" och det firar de med att släppa dansversionen och sin Dance Practice! ^^ En Dance Practice är när de helt enkelt filmar dansen och mimar till sin låt, något som är vanligt för att öva in dansen ordentligt. Personligen älskar jag att kolla på dansversioner och dance pracitces då man får en bra överblick över dansen, något som jag själv som dansare tycker om. 
 
Grym dans som verkligen visar på teknisk kunskap och man måste ju bara älska killar som kan göra bodyrolls, hihi. ♥
 
 
 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att se! :)

Jennisbeauty

Åååh vad häftigt :D önskar verkligen jag kunde dansa!

Cornelia

sv: Tack så mycket!

Åh lika svängiga låtar som vanligt haha!

Life of Johanna

musik kan man aldrig få för mycket av!

Haha javisst var bilden bra! :)

mot plus

niice!

emelie andersson

sv: ja jag förstår inte riktigt det, helt sjukt :) och ja det är ju så mysigt!

Emmy

Vad duktiga de är!!

sv;
Åh tack så himla himla mycket för omtanken! Har sovit bättre sedan dess hihi. Det gjorde jag sannerligen! Massa kramar till dig ♥♥

Ida - Hon som föddes med LKG

Hoppas din helg och måndag har varit underbar :)

Emelie

Åh jag skulle också vilja dansa så där. Haha men är ingen dansare haha ;)

milina.blogg.se

awesome! :)

♥ Sojka ♥

Spännande jag visste inte att man gjorde så. :)

Emma Grann Fotografi

Så coolt! :)

MATILDA

Häftigt med duktiga dansare :D

Erica

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

Anonym

Sv: hehe tack :D

Helena

aweome!
sv: ja men det är det, super mysigt! här har den med tittat fram lite idag, så skönt :)

Cornelia

sv: Jaa visst skulle man gärna vilja det! :D

Ella Isbjörnshjärta

Åh vad roligt! Aldrig sett förut att artister haft det! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress