Dagens humör: Glad och förväntansfull!
 
Dagens mående: Bra, men otålig!
 
Dagens låt: No More Dream- BTS
 
Dagens vill ha: Något gott att äta!
 
Dagens klädsel: Blå jeans, svart tröja med lite puffärm.
 
Dagens frisyr: Utsläppt.
 
Dagens längtan: Eftermiddag!
 
Dagens planer: Nu ska ni få veta varför jag är så taggad (och ja, jag är en äkta fangirl). Got7 släppte sin nya musikvideo inatt och i eftermiddag ska jag träffa Tilda och umgås och så ska vi se den! Hela förra veckan har det släppts teasers och foton och grejer så är så taggad för att se hela videon! Nu måste jag bara hålla mig till i eftermiddag... KÄMPA ALICE.
 
Dagens beroende: Är inte det rätt uppenbart? Got7, duh.
 
Dagens diss: Jag vet faktiskt inte, hihi, allt känns bra!
 
Dagens hiss: Ganska uppenbart här också va? Till råga på allt fyller ju Yugyeom år idag med och det ska ju uppmärksammas!
 
Detta inlägg kanske blev lite rörigt och fangirligt, haha, men så får det bli ibland! Ha en fin måndag! ♥
bexollila

skönt med en lista för dagen så :D

svar :ja den chokladen är riktigt god dem har ju haft den innan som vanligt fattar inte varför dem tog bort den faktiskt :o

Anonym

Sv; hehe ja det tkr jag verkligen att du ska göra :)

E m e l i e

Åh vad härligt att höra att någon mer är glad en måndag! :)

Hanna

Lät som du är riktigt glad idag ! :D

Josefine

sv: Ja det är jätteskönt! :)

zeb

Alltid trevligt att ha något att fangirla över :3 själv fanirlade jag senast över att en av mina idoler hade gått och skaffat flickvän haha

Thea

Kul inlägg!
Kolla gärna in på min blogg med bilder på allt från hästar till kakor och resor :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress