Musikalen "Disney High" som min f.d klass och parallellklassen gjorde som avslutningsprojekt i nian. Det var så himla roligt och jag saknar verkligen den tiden, och tiden som musikklasselev överlag! ♥
 
 
 
 
Elin

Det är bra tack, själv också?

ebba

svar: tack så mycket :D

så kul!
ha en toppen söndag, kramis <3

Emma & Julia

Åh lät roligt :)

Anonym

Sv: helt sjukt hehe :P

MADDISENJ.SE

Kan tänka mig att ni hade mycket kul tillsammans!

Nelly

Måste ha varit ett roligt projekt! :)
Om jag inte ser helt fel så är det minsann en ny header? Fin! ^^ :D

Cornelia

sv: Ja det gör väl det, tiden läker väl de flesta sår :) kram

My Fredblad

Gud vad kul! Vad pluggar du för nått nu?

zeb

Åh älskar när man gjorde saker med klassen haha :3

Sanna Preifelt

Åh vad roligt, tyckte alltid sånthär var jättekul när jag gick i skolan :) Men jag satt alltid i publiken ;D

Emmelie

Kul, jag gick också musikklass i min ungdom (hej pensionär)

Ida

Åhh vad roligt! Min skola gjorde också en musikal i nian, det var verkligen superkul att vara med :)

Frida Christina

ååh gillar höstfärger. här börjar det bli kallare nu.. är van vid värme så fryser när det är 19 grader om dagarna:P ååh vad kul med musikal, håller du fortf på med sånt?

Emmy

Låter härligt! Musikklasser här i staden brukar också göra en musikal i nian och det är alltid sååå himla roligt att se... Underbart.

sv;
Yaay, det glädjer mig verkligen att du tyckte det! Haha ja det vore så grymt... De verkar ha det så himla roligt i HIMYM! Kram ^^

Emmy

Jag kan ha missat min bloggadress på förra kommentaren så här är jag iaf :)))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress