Åh, det finns alltid så mycket man skulle vilja ha, både saker och upplevelser, hihi. Vi kör på en blandning av de båda!
 
* Konsertbiljetter.
* En resa till Italien.
* En ny morgonrock.
 
 
 
Källa: WeHeartIt.
emelie andersson

sv: tack så mycket, det hoppas jag med :D

Beatrice Johansson

Så himla skönt med en resa till Italien nu när det börjar bli kallt!

sv: Ja, verkligen:D Kramisar♥

Celine

Vill också till Italien!
- Det hoppas jag också! Haha!
Åh då borde du göra det! Den är så bra!

Helena

konsertbiljetter skulle inte sitta helt fel alltså! allt bra? :)

Josefine

Har du vart i Italien någonting?

sv: Tack, hihi ja eller hur hon ser ut som en liten fladdermus :)

Cornelia

sv: Ja visst gör den! :D

♥ Sojka ♥

Ja det gör jag verkligen, trivs med min PT. :D

Elin

Haft en bra dag?

kaffehörnan

Hoppas nåt slår in

VERONICA - fashion blog

Åh det vill jag göra med!! :)
Ha en underbar onsdagsmorgon! Kramar!

Emmy

Bra önskningar alltså :):)

sv;
Jaaa han är grym och samma här hihi! Kram :D

Elin

Åh, vill också resa till Italien! :)

Flisan

sv: javisst e han :)

Emmelie

En resa vore inte dumt, skulle gärna ta en till Paris tack :-)

Hanna

Hihi kul att du gillade de!
Jag vill se alla mina favorit artister innan ja dör :D

elinasoderholm.blogg.se

Vilken konsert vill du på? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress