Åh, jag har ingen aning, jag vill träffa massor av människor, hela tiden! Bästa vänner, klasskompisar, gamla klasskompisar, släkt, familj, kändisar, bloggläsar, HJÄLP. Listan kan göras lång, haha. Jag vet, nu blev inte detta något ordentligt svar, men det är så jag känner; jag vill träffa massor av folk just nu. 

Hoppas ni får en fin kväll, kram!
Flisan

sv: jaha okej vad tyckte du om spinning då? hehe :P

sofft.blogg.se

Jag skulle vilja träffa mina syskon just nu, alla på samma gång! Vilket inte ens händer 1 gång om året :/

Josefine

Jobbigt när man saknar många!

sv: Tack, halsen vart lite värre men jag klarar mig :)

Flisan

sv: ja jag har kört det många ggr hehe :P

emelie andersson

sv: ja verkligen :) särskilt på hösten skulle jag säga...det blir så himla mörkt annars <3

ebba

svar: ja verkligen superskönt, härligt med sån träningsvärk dessutom ;)
kram

Isabell

Svar: ja verkligen! :D
Kram

My Fredblad

haha, så kan detvara ibland! Men vem var den senaste personen som du träffade då? ;)

zeb

Det är alltid kul att träffa en massa folk haha :) själv skulle jag nog vilja träffa min bästa kompis, eller möjligtvis någon av alla mina idoler haha...

ebba

den enda jag vill träffa just nu är min pojkvän men får inte träffa honom idag :(

svar: ja superjobbigt, så satans ont nu med :´( ja han kan han :) <3

kramis

Sara

Ja det är inte alltid lätt att veta :)

hanna

jag längtar också men det är mest för att jag fyller år i december och jag har längtat hela året att få fylla år så nu jäklar är det min tur!! :D
det är bra med mig och linnea, lite trötta efter jobbet men annars så ! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress