Ghaa, jag har så svårt för såna här "favoritdagar", haha, har så svårt att välja!
 
Tycker i alla fall att The Host är riktigt bra!
 
 
 
Källa: Google.
 
 
sofft.blogg.se

sv: Jaa visst är han :D Det var riktigt trevligt :)

E m e l i e

Den är bra, tycker jag med! :)
sv: åhh det var det verkligen! och jättegott :D

Bella

åh älskar den filmen! Såg den på premiären 2013! Boken är dock bättre! :D

Sanna Preifelt

Den har jag inte sett, men hade gärna gjort det nu :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Har faktiskt inte sett den filmen, borde ta och göra det! :)

carolines ♥

Åh den vill jag se! Ska nog ta och se den :)

Ida

Jag tycker att den filmen är helt okej, skulle dock varit kul att läsa boken också :)

Celine

Sjukt bra är den filmen! Har du läst boken?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress