Åh, jag vill resa till så många ställen! Italien, Asien, USA... Listan kan göras lång, men Australien skulle verkligen vara fantastiskt! 
 
 
Källa: Google.
Emmy

Skulle också vilja åka till Australien, och maaassa andra ställen också hehe.

sv;
Åh tack snälla du för omtanken. Ha det så himla bra, det förtjänar du! Kram <3

ebba

så underbart!
svar: ja supermysigt :) tack så mycket, detsamma!
kramis <3

Linda

va spännande:D

Lydia Elstig

Vad fint det var där!

Malin Lindgren

Åh fin bild, jag skulle väldigt gärna vilja åka till New York och Miami.
Även Barcelona, va där förra sommaren och jäklars vad jag älskar den staden, riktigt fin och stor! :D

Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mitt distansförhållande med min kille som är blivande kustjägare (soldat), som dessutom bor 35 mil från mig, i Kil, två mil norr om Karlstad, om träning, min vardag och mycket tips. Hoppas du kikar och något faller dig i smaken. Ha en fortsatt fin vecka! kram. :)

kmstyle

australien är ett ställe jag också vill åka till :)

Frida Christina

ser sjuuukt nice ut!

carolines

Åh Australien är ett ställe jag gärna skulle vilja besöka också! Min syster har bott där nere så fått höra mycket bra om de landet, hehe :)

maria at inredningsvis

Prova Nya Zeeland det är mycket finare än Australien min kille är därifrån :) jag älskar mysiga bloggar så glad jag hittat din sida

Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

ha en kanonhelg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress