Godkväll!
Gårdagen var jag ju ledig från skolan och den spenderades med Vilma! Vi övade lite danser till musikalen och drog in till stan. Jag var i desperat behov av en mascara då min är slut och passade även på att köpa en Eyeliner & Eyeshadow Duo. Hittade även två plagg jag behöver till musikalen; ett blått linne till den moderna dansen och en svart tightare t-shirt till Single Ladies. Billiga och bra basplagg som jag enkelt kan använda till vardags! ^^
 
Idag har jag plockat ihop de mesta outfitsen jag behöver till alla dansnummer i musikalen samt hunnit med ett träningspass och lite koreografi. Är så taggad inför nästa vecka! Heldagsrep måndag och tisdag och på onsdag tre föreställningar! ^^ Kan verkligen inte förstå att det är knappt två veckor kvar till avslutningen... Jag längtar, men samtidigt fasar jag det så mycket. ♥
 
Trevlig kväll!
Anita

Spännande! Hihi <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress