Denna låt tillägnar jag min fina klass, 9bm2.
Jag kan verkligen inte lyssna på denna låt utan att få en klump i magen och tårar i ögonen. Jag tänker bara på min klass och hur lite tid vi har kvar tillsammans. Jag tycker lätt att den här kan sjungas till en grupp människor, min klass, också och inte bara till någon man är förälskad i. Funderar på att sjunga denna låt på avslutningsmiddagen, men är rädd att det bara slutar i enda stor gråtfest. Jag vill verkligen inte tänka på hur lite tid vi har kvar tillsammans. Folk säger att man ska tänka på allt roligt man ha gjort och allt roligt man har kvar att göra, men det är ju då man blir ledsen. Minnena. Med risk för att bli alldeles för djup och bryta ihop här framför datorskärmen så säger jag att dessa människor har gjort mitt liv till något alldeles extra. Alla dessa upplevelser som musikklasselev, alla utflykter och vänner. Älskar er. ♥
 
"Goodbye my love, goodbye my friend, you have been the one for me".
 
"You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals."
 
"And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while."
 
"We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you."
 
 
Jossan

Sv; Åh men tack :)

Moa

❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress