Godmorgon!
Vaknade typ nyss av ett förfärligt halsont! Usch och fy, jag hatar att ha ont i halsen. Jag har känt av det lite varje morgon, men sen igår när vi satt och åt så slog det bara till och över natten blev det ännu värre. Hoppas det bara är kortvarigt, har varken tid eller lust att bli sjuk nu!

Igår i alla fall var det ju skola som vanligt, sista riktiga fredagen innan sommarlovet. Vi hade idrott och övade inför idrottsdagen på tisdag. På eftermiddagen kom Frida hit och vi myste i solen, såg lite film och så. ^^ Idag ska jag jobba 10-16 på köpcentret. Maxi som ligger där ska ha Barnens dag så jag ska hjälpa barn att plantera solroser. Imorgon kommer släkten hit för att fira mig. Vad ska du göra i helgen?

Nu ska jag sätta på en film eller försöka somna om. Ha det bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress