Hej! 
Ja, lördagen var minst sagt speciell! ^^
Rebecca fyllde ju år häromdagen så jag och några vänner hade planerat en överraskningsfest åt henne. Hon trodde att bara hon och jag skulle ha en tjejkväll så hon kom hit i en timme och vi åt lite gott och pratade. Sen ringde Frida och sa att "jag hade glömt en viktig grej som jag letat efter som Frida hittat som jag skulle hämta innan hon åkte iväg eftersom jag behövde den" och då åkte vi dit och de hoppade fram och överraskade! Just den delen blev lite fel då det blev lite fel tajmat, haha, men det uppskattades mycket och hon hade inte anat någonting! 

Vi åt pizza (utomhus) och egengjord tårta (som vi tyvärr fick äta inomhus då det började regna), spelade kubb och dansade till gamla godingar. Supermysig kväll. ❤️ Här kommer en liten bildbomb från kvällen! 





















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress