Åh, jag är så nöjd med dagens inköp! Trodde aldrig jag skulle bli kär i ett par skor, men jo, haha. ^^ Jag och min familj är bjudna på Glitterfest i Augusti och när jag såg dessa skor så kände jag att de skulle passa perfekt, men kanske var lite överdrivna. Jag kunde inte riktigt släppa tanken på dem så provade dem och blev kär! Var bara tvungen att slå till och nu har jag även skor till skolavslutningen (kanske till avslutningsmiddagen med?), de glittrar verkligen i solen! 

Fick även med mig ett fluffigt linne hem och en enkel svart klänning + två par cykelbyxor, ett par svarta och ett par vita. Behövde verkligen ett linne, har typ inga då jag har haft en "linnefobi" som jag sakta men säkert håller på att komma över. Fråga inte varför, haha. Klänningen hade jag också världens beslutsångest med för provade en blommig med och velade såååå länge innan jag valde den svarta. Det skulle inte förvåna mig om jag drar in till stan nästa vecka och köper den blommiga, men jag har en rätt stark känsla att jag kommer få den i födelsedagspresent på måndag... ;) Frozen yoghurt blev det också, mums!







Josephine

Fina saker :D

Julia

Åh, det var år och dar sedan jag åt frozen yoghurt. Vart hittade du denna?

Ulrika

Sjukt snygga! O: Sånna skor vill jag också ha! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress