Igår vaknade jag upp med ett otroligt halsont och inte var det bättre idag. Även näsan har börjat rinna. Åh, det här är verkligen inte rätt timing för att bli sjuk, är så irriterad! Har en jätteviktig orienteringsgrej att göra imorgon, på tisdag är det idrottsdag och till råga på allt närmar sig musikalen med stormsteg med massor av rep och dans. Varför just nu?! Jag förstår inte. 

Jag hoppas verkligen jag kan göra min orientering imorgon. Jag ska försöka och blir det för jobbigt åker jag hem och då kan jag inte rida på kvällen heller. Idrottsdagen vill jag verkligen vara med på då det är vår sista och alla nior får klä ut sig. Känns ju sjukt jobbigt om jag inte kan vara med. Träningsverk har jag också i hela kroppen och kan inte hosta eller nysa för att jag har sån träningsverk i magen Usch. Nu ska jag äta glass och njuta av att vara hemma själv en stund. Håll er friska! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress