Hemkommen från stan nu och oj vad jag har shoppat, haha! Länge sen jag shoppade så mycket, men det kan ju bero på att jag har lite mer pengar nu. Fick ca 650 kr i lön efter att jag inventerat på mammas jobb som sattes in på mitt konto i februari, plus min vanliga månadspeng och lite extra sen månaden innan. Känns riktigt bra att faktiskt känna att man tjänat egna pengar genom att jobba, man har verkligen förtjänat dem. Tro inte att jag bara slösade bort pengarna, jag shoppade faktiskt nödvändiga saker också och på rea. Jag köpte en tröja och två bh:s på New Yorker, allt på rea och gick på bara runt 130 kr. Sen köpte jag ett par tofsar tills på måndag när jag ska vara Britney Spears och pennor som jag behövede till min whiteboard. 

De bästa köpet måste ha varit min oversize kofta! Jag har såååå länge velat ha en vit oversize kofta med fickor, men aldrig hittat någon i rätt storlek, pris, med fickor o.s.v. Idag hittade jag en och slog till! Känner på mig att den kommer att användas flitigt! ^^







Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress