Hej!
Gårdagen med klassen igår var jättemysig som vanligt!
Vi samlades i kyrkan (den har ett församlingsrum o.s.v, men på undre våningen finns det massor av små rum, ett stort rum som vi sov i och en idrottssal) vid 17.00 ungefär och bara umgicks, bäddade och så innan det blev dags för mat runt klockan 19.00. Hamburgare stod på menyn! Sen lekte vi lite gemensamma lekar, dansade loss, tittade på Maltabilder och bara myste och pratade. ^^ Bästa klassen. ♥
 
Har filmat massor så ska sätta ihop allting så att ni får se lite också. :) Nu har jag precis gjort mig i ordning för snart kommer släkten och då ska vi fira min syster. ♥ Imorgon har jag inga planer och jag hoppas det håller i sig. Vi gick och la oss när det började ljusna ute runt 05.30, så kan behöva några timmars sömn imorgon, haha, sov väl bara två-tre timmar ungefär. ;) Tur att det inte är så ofta och att jag ändå är förvånansvärt pigg!
 
 
Alice

sv: åhh jaa skulle verkligen vara en upplevelse!
åh låter som en helmysig klass!

Inga-Linn

Kul att umgås med klassen!:D
Sv: Ja, dom stämmer ju, nästan alla iaf!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress