17 mars 2014

Musiklycka!

Musik

Känslan när musikläraren säger att vi ska sjunga "Don't Stop Believin'"- på vår musikal med parallellklassen, delar ut noter, sätter på låten och hela klassen bara brister ut i världens största allsång... ^^ Haha, älskar verkligen den låten, speciellt Glee-versionen. 

Älskar att vi ska sjunga både den och "Somebody To Love" på musikalen! Ser riktigt mycket framemot den och är väldigt nöjd med min audition som jag gjorde förra veckan. Imorgon ska vi få mer information och förhoppningsvis få kika på manuset som manusgruppen jobbat med och kolla på låtlistan. Temat tänker jag inte avslöja än, men det verkar lovande! ^^


För övrigt så hade jag mitt första skriftliga nationella prov. Det var läsförståelse i svenska och det kändes bra. :) 

Snart blir det kvällsmat för att ladda upp inför kvällens dressyrpass med fina Figaro. ^^ Sen ska jag försöka jobba på en header igen. Började igår, men det hände något så kunde inte spara. Surt. :/ 

Hoppas er måndag varit bra! ^^



Celine

- Visst är den? :D

Sara

Hej!
Just nu har jag frågestund på bloggen, skulle bli jätte glad om du ville ställa några frågor.Direktlänk; http://ssarass.blogg.se/2014/march/fragestund.html#comment
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress