Godkväll!
Fullspäckad dag idag, men så rolig! ^^
Tog en härlig sovmorgon och pluggade lite innan Rebecca kom hit då vi fortsatte plugga. Sen tog jag min premiärtur på moppen! :D Så efterlängtat, skönt att åka igen. Vi åkte till centrum för jag skulle kolla på en vårjacka och sen till McDonalds för att köpa glass. Det blev ju inte riktigt som planerat...

När vi parkerade körde en buss in och släppte av ett trettiotal innebandykillar som alla skulle in och äta. Såklart så hamnade vi sist i kön, men eftersom vi var så glassugna bestämde vi oss för att trotsa kön och stå kvar. Efter ca 25 minuter (förstår inte att vi orkade stå kvar så länge, haha) så hör vi en av killarna ropa till sin kompis "Glassen är slut!"... :/ Vi blev så besvikna, speciellt eftersom vi stått där så länge, men kunde inte undgå en skrattattack, haha. 

Sen gick jag som sagt till stallet och fotade och pysslade lite där. ^^ Imorgon ska jag på audition för vår och parallellklassens musikal och sen ska jag ha det första mötet med avslutningsmiddagskommitén. På kvällen blir det ett dressyrpass med ny häst. ^^ 

Nu ska jag fortsätta se min film och sen sova.

Godnatt! ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress