Godmorgon! ❤️
Kör på en sånhär "Dagens lista" igen nu när jag ändå sitter på bussen. :) Let's go!
 
Dagens humör: Glad!
Dagens mående: Bra, men börjar känna av lite halsont. 
Dagens låt: Christina Perri- A thousand years
Dagens vill ha: Halstabletter.
Dagens klädsel: Min nya, lite fodrade skor, jeans, svart linne, luftig blus och min nya vårjacka.
Dagens frisyr: Lockat i min naturliga "halvmittbena".
Dagens längtan: Riktig värme.
Dagens planer: Skola, sen vet jag inte riktigt. Rätt skönt att ha en oplanerad dag.
Dagens beroende: Inte en aning, haha.
Dagens hiss: Att snön som föll natten till igår har försvunnit!
Dagens diss: Min hals gör ont.
 
 
 
 
 
Sanna Svedin

Vad härligt att du är glad:)

Malin

Kul lista! Hoppas bara att du blir av med ditt halsont snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress