Ja, "spakvällen" med Ida blev ju minst sagt speciell! 

Strax innan jag skulle ta och åka dit plingade det på dörren och mamma ropade att det var till mig. Där stod Ida och Rebecca och sa att jag måste följa med dem. Jag fattade ingenting, men följde med dem till bilen och hämtade upp Frida. Sen bar det in mot staden. 

Mitt i centrum stannade vi och jag fördes till Athena, en grekisk restaurang där jag blev bjuden på mat. Det var första överraskningen, så mysigt och gott var det. Sen gick vi omkring en sväng i den vackra staden och köpte frukt och choklad för chokladdoppad frukt stod på schemat. Vi åkte hem till Rebecca och där hade de fixat ordning husvagnen så att vi kunde sova där! 

Det var så mysigt och jag blev så överraskad. De hade ju planerat och haft kontakt med mina föräldrar, haha, allt för att jag har fyllt år. Världens bästa vänner. ❤️







vanja

sv: ja, så svårt att välja :S

Amanda

Kul!:)

linah

såå fin blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress