Igår var det sommarlovets första dag och den var bra! Började med att ta en lång härlig sovmorgon, vilket var behövligt efter den hektiska veckan, som sen följdes av ett träningspass, en moppetur som slutade i regn och kusinens student! Det var en trevlig kväll med god mat och studentfirande. ^^ Dagen idag är inte så mycket att orda om än. Har klippt klorna på kaninerna och i eftermiddag ska jag till Frida och ha en liten myskväll.
Hennes katt har fått fyra supersöta kattungar så ska hälsa lite på dem med. ^^
 
Ska fixa Lisebergsinlägget med och redigera en video därifrån. Musikalvideon kommer tyvärr att dröja då det hände något knas, men hoppas i alla fall att den går att fixa någon gång! Ni får ursäkta mina djupa inlägg om min klass och hur mycket jag tycker om dem, men vissa människor bearbetar händelser i text och bild och jag är inte ett undantag. ♥
 
Ha en trevlig lördag!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress