Godmorgon! 
Sista dagen på jobbet idag för denna vecka och hoppas den blir bra! Sen har jag lite ledigt innan det är dags att jobba tre veckor till. Dagarna har varit bra och roliga med bra arbetskompisar. Härligt när man gör nytta också. ^^ 

Personligen känner jag att jag inte har ägnat så mycket tid åt bloggen. Många inlägg denna vecka har varit tidsinställda då jag inte har hunnit blogga ordentligt. Jag har inte heller hunnit eller orkat att läsa andra bloggar och min dator har inte varit igång på dagar, har gjort allt på mobilen. När jag kommer hem så fixar jag inläggen till nästa dag, umgås med familjen och somnar tidigt. Har helt enkelt inte haft orken, det tar på en att springa omkring i sex timmar med konstant ljud omkring sig och fysiskt arbete, även om det är kul. Ni ska veta att jag ändå läser varenda en av era fina kommentarer och hoppas ni förstår. ❤️ 

Efter jobbet idag väntar en myskväll med Ida! Ha en trevlig fredag! ❤️
Anita

Skönt! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress