Nu är det över. Det var länge sen jag grät så mycket. Att släppa taget om så otroligt fina människor är inte lätt, älskar dem för evigt. ❤️ Så mycket vi har upplevt tillsammans, så många minnen. Bästa 9bm2. 

Avslutningen var vacker med sång och tal. Jag fick även Carl Johan Nelins stipendie på 1300 kr. Kort togs och tårar gräts och efteråt blev det tårta, prat, tal, mer tårar och farväl tillsammans med klassen. Kommer sakna dem så mycket. ❤️


Matilda Sundin

svar: Tack snälla du! :)

Liana

Åh jag slutade inte 9an men 6an men det var så hemskt ändå,så sorligt...
sv: Åh vad duktig du är! Jag kan inte fixa mina naglar så bra,tar oftast bara enfärgade färger ;) åh vad lyxigt!!

Amanda

Sv: Kul, grattis!:)

Anita

Å, jobbigt när det blir så mycket känslor! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress