Hej!
Igår kväll blev det en mysig kväll med tjejerna vid sjön. ❤️ Jag och Ida grillade korv och en stund senare kom Ida och Becca och vi åt chokladmousse och myste med massor av filtar. 

Sen bestämdes det att vi skulle sova över så vi tog mopparna och åkte först till mig, sen till Frida för att hälsa på kattungarna och sen efter ett oväntat motorstopp och ett möte med ägarna, tillsammans med hästarna, av stallet jag hjälper till i var vi på väg till Ida. När allas saker var hämtade åkte vi hem till Becca och bäddade iordning. Sen somnade vi ganska så direkt. ^^ Mysig kväll! 





Idag ska jag fortsätta med designen då jag inte kom så jättelångt igår. Har lite problem med headern, vet inte riktigt hur jag vill ha den. :/ Bakgrund är bytt i alla fall så tror jag håller mig till den! Sen ska jag även ta en cykeltur med Ida och Frida med destination City Gross, Ida skulle köpa något. Får se vad som händer. ^^ 

Ha en fin dag! 
linn

så härligt:D!

Amanda

Mysigt!

Sv: Vi får hoppas värmen kommer snart!

♫♪ sandra

mysigt!

Katta

Hej! Jätte fin blogg du har. Kolla gärna in min blogg om du vill :). Kram!

Amanda [SPONTAN]

Såg härligt ut :)

Mirjam Wallmark

Åh så mysigt! :)

Josephine

mysigt :)

Martin

Ida är så badass så hon kopierade sig själv

Liana

åhhh vad myysigt!! :)
sv: Hahah ellerhuur !:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress