Jag ogillar verkligen att springa som konditionsträning. Tycker det är jättetråkigt, haha, då powerwalkar jag mycket hellre. Dock tycker jag inte att det är så jättekul heller och det är ju inte alltid vädret tillåter, så mycket av min konditionsträning består av dans i mängder. Jag är väldigt svag för street- och latininspirerad dans så jag brukar ofta köra lite latinska takter i hemmet. Tycker det är så roligt!
 
Funderar starkt att börja dansa i höst igen efter mitt snart fyra års uppehåll... Älskar ju fortfarande att dansa och anledningen till att jag slutade var att jag inte kände att jag utvecklades. Har sen dess dansat hemma, men känner att suget börjar komma tillbaka.
 
I alla fall så vill jag tipsa om tre av mina "latin dance workouts" på olika svårighetsgrader och intensiteter som jag kör. Rekommenderar starkt! :)
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress