Hej! 
Idag var jag som sagt hos min moster som klippte mig och fixade mina naglar! Hon klippte bara topparna och på naglarna fick jag en fransk manikyr med gelé så att de ska hålla längre. Det var jätteskönt att de blev ordentligt fixade och fräscha med filning, vitaminer o.s.v, :) Ett hål till i örat blev det också! Denna gång uppe i den "övre" delen av örat på mitt vänstra, "Helix" tror jag det kallas. Nu har jag tre hål i vänster och ett i höger.

Sen drog vi till affären och kollade efter klänning. Efter att ha provat ungefär 10 stycken utan framsteg började jag ge upp hoppet, men då hittade jag den perfekta klänningen! Lite sådär smått gömd hängde en svart och enkel, men väldigt "classy", långklänning. Jag var verkligen emot att ha svart på middagen först, men nu har jag ju inget annat och den här var jättefin så slog till! Det blir vad man gör det till. :) Hittade även en vit långklänning till avslutningen. Nu har jag mina resevklänningar och kan vara lugn ifall de beställda inte dyker upp! 

Imorgon är det skola igen och vi påbörjar sista veckan i grundskolan. ❤️



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress