Oj oj oj, denna dag! Så rolig, men så utmattande. Har haft heldagsrep hela dagen och sen ridning på det så därför den låga uppdateringen. Det är inte så mycket att orda om dagen förutom dans, sång, skådespeleri, och åter dans. Mina ben är helt slut, haha. Ännu en sån dag imorgon, men jag klagar verkligen inte, jag älskar det! 

Det var ju även sista ridlektionen för terminen idag och eftersom det var så fint väder red vi ut. Jag är ju inte ett jättefan av uteritter av olika anledningar, men som vanligt var det jätteroligt. Förstår verkligen inte varför jag är så orolig inför varje gång. En bra sista lektion på fina Baltazar. ❤️ Vad ska jag nu göra på måndagar?

Nu ska jag packa ihop alla kläder jag behöver till alla nummer imorgon, ta något att äta och fixa lite tidsinställda så att det inte blir lika tomt imorgon som idag. ^^ 

Ha det bäst fina läsare!
vanja

sv: jaa :D

Erica

Vad roligt det låter med ridskola! :) Kommer ihåg att jag ville lära mig rida när jag var liten och ha en egen häst, men det blev aldrig av. :/ Men nån gång ska jag rida, bara för att prova! :)

Josephine

Sv; Ja, riktigt skönt att få saker gjort :)
Åh, så kul! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress