Idag träffade jag Molly och Sophie och fikade vid sjön. ^^ Det var jättemysigt och vi pratade lite om allt och ingenting. Molly flyttar till Kanada och blir borta ungefär nio månader så det var verkligen roligt att ses och säga hejdå på riktigt. Vi får se om vi hinner ses något mer innan söndag då hon åker.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. :) Laddat upp inför imorgon för då börjar jag sommarjobba! Jag ska jobba på Maxi i ett stort köpcentrum, där jag praoade. Jag ska jobba tis-fre den här veckan, vecka 26, mellan klockan 8.30-15.30. Sen ska jag jobba tre dagar vecka 30 och 31 och vecka 32 ska jag jobba fyra dagar till. :) Det blir bra! Ska fixa lite tidsinställda inlägg åt er så bloggen inte står helt tom under dagarna.

Nu blir det extra roligt att jobba då det är Bråvalla Festival mellan torsdag och lördag och då brukar det vara riktigt mycket folk. De har också något som kallas för Ingelsta Festival så alla Bråvalla-besökare med ett speciellt band kan få specialerbjudanden när de handlar och så ska det kanske komma lite lokala band för att få en festivalkänsla även på köpcentret, haha. Blir roligt! ^^ 

Ska ni på Bråvalla?





SERIESNACK.SE

Härligt med sommarjobb. :) Alltid trevligt med klirr i kassan.

Anita

Å, mysigt !

Double Up - Malin & Lina

SV: taaack fina du <3

mysiga bilder!

Matilda Sundin

svar: Jaa, det hoppas jag också :)

Jennisbeauty

Sommarjobb är nice! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress