Idag är det inte vilken dag som helst. Idag är det exakt ett år sen jag fick se en av mina största idoler live. Robin Stjernberg. Han kom till ett köpcenter i stan och jag och Lilly var där. Vi såg honom. Vi pratade med honom. Vi grät av lycka. Jag minns när jag skulle få min skiva signerad och jag grät så mycket så jag fick inte fram ett ord. Lilly var tvungen att säga vad jag hette för jag var så lycklig.
 
Han var så trevlig och glad och när jag stod där och grät la han sin hand på min och sa "Vad söt du är." Då grät jag ännu mer. Sen fotades vi. Först fotade jag Lilly och sen fotade hon mig. När hon tagit ett kort sa han "Nej, vänta, ta ett till." Det gjorde hon och när hon visade kortet för mig och sa "Titta vad han gjorde!" grät jag lite till.
 
En av de absolut bästa dagarna i mitt liv, kommer aldrig att glömma den. ♥
 
 
milina.blogg.se

älskar hans röst :)

Liana

Åh vilken super häftig upplevelse! :D
Sv: åh tack snälla du,jätte snällt! :D

Amanda [SPONTAN]

Åh vad underbart :)

Linii

Så glad för din skull! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress