Som många av er säkert vet så hade jag beställt klänningar till både avslutningsmiddagen och själva avslutningen. Oturligt nog kom ingen av dem i tid så jag fick hasta fram två extra, en svart långklänning och en vit, som jag hade turen att tycka om. Idag (mer än en månad sen beställning) kom äntligen min vita avslutningsklänning! Jag provade den och den är sååå fin, sitter perfekt, bra kvalité och med supersöt rygg. Mycket finare i verkligheten.

 Är ju glad att den kom tillslut, men samtidigt lite frustrerad att jag inte kunde ha den nu när jag verkligen tyckte om den. Får hoppas på ett annat tillfälle! :) Nu är det bara att invänta klänningarna jag beställde till middagen. Ironiskt nog beställde jag två ifall EN av dem skulle komma för sent, haha... Jag kommer i alla fall ha många söta att använda i sommar! ^^




Josephine

Så fin!

Elin

söt klänning!

☆Joanna☆

så fin! :)

svar: jaa verkligen :D

Amanda

Jätte fin!

Irini Vanessa Argiri

så söt klänning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress