20 juli 2014

Sortering.

Okategoriserat

Står och sorterar skolarbete från hela årskurs 9. Himlans vad mycket papper man samlar på sig! Papper, skrivböcker, prov, infoblad, oj oj. Har massor av mappar från tidigare årskurser som jag också måste ta tag i och rensa någon gång, haha. 
 
Väldigt kul ändå att hitta en novell man skrev i början av nian eller ett prov som man är nöjd med som men helt glömt bort. Lite som att gå på skattjakt, haha. ^^ 

 


Ebba ♥

Kul att hitta roliga uppgifter från några år tillbaka!

Anonym

svar: tack så mycket:)

livet med Asperger och kronisk smärta

svar: tack så mycket:)

Carl

Kul att hitta gamla saker :)
sv: jaa, det var det också :)

MALIN

Vad roligt! Hittade själv gamla dagböcker osv. för någon månad sedan :)

Amanda

O ja, det blir en del papper....

Josefine Johansson

Sånt där tkr jag är jätte kul och kolla genom vad man gjort tidigare. Har väldigt mkt från mina år någonstans :)

Matilda Sundin

Vad roligt att hitta gamla saker :D

Michaela Magnusson

- Jaa han är jätte söööt!

Johanna Svensson ♡

kul att hitta gammalt! :)

fashion

Älskar att kolla på mina gammla saker :D

milina.blogg.se

kul att kolla igenom gamla saker! jag hade bättre handstil i 9an än vad jag har nu haha.. tragiskt :o

LIENE

Papper är alldeles för lätt att samla på sig.

Inga-Linn

Åh, sånt är jätteroligt. Att hitta och läsa igenom gamla saker man gjort och skrivit:)

Inga-Linn

Åh, sånt är jätteroligt. Att hitta och läsa igenom gamla saker man gjort och skrivit:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress