30 juli 2014

Seg dag.

Okategoriserat

Oj, vilken seg dag, haha. 
Sov jättedåligt inatt och somnade sent för det var så himla varmt, även om jag sover i vår svala gillestuga just nu. Där bor ju även kaninerna nu under sommaren och Salmiak väckte mig ett flertal gånger genom att bita i gallret. 

Sen upp vid 5.30 och jobbade 6.45-13.45. Jag träffade min nya "jobbarkompis" (vi jobbar bara två dagar tillsammans) Calle, trevlig kille, och fick prata ovanligt mycket engelska med kunderna idag. Imorgon är det jobb igen mellan 8.30-15.30. Är så himla trött så nu säger jag snart godnatt. 

Sov gott! ❤️
Johanna Svensson ♡

sovgott, hoppas du får sova gott och vaknar upp pigg! :)

Emma Grann Fotografi

Hoppas du sover bättre nu :)

Katta

Sov gott nu :).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress