Sista dagen innan London idag! Vi har packat det sista och när solen ändå har var framme fick kaninerna springa av sig utomhus och jag solade en stund. Sen cyklade jag och Frida till gårdsbutiken och köpte jordgubbar som vi åt till lunch med mjölk och macka. Mums! Till efterrätt blev det jordgubbar med glass, haha. Mys med kattungarna blev det också. ^^
 
Imorgon åker jag, mamma och syster alltså till London! Vi lyfter klockan 9.50 om jag minns rätt och jag är så förväntansfull. Lite nervös dock av någon anledning, hihi. Bloggen framöver kommer alltså se ut såhär:
 
Jag har fixat tidinställda inlägg, ett per dag, och får jag tid och möjlighet kommer jag försöka slänga in något direkt från London då det finns Wifi på hotellet. Som sagt, det sker om jag har tid och möjlighet, men ett tidsinställt kommer i alla fall upp per dag. Jag kommer heller inte vara lika aktiv med att kolla era bloggar och svara på kommentarer då jag kommer vara rätt så upptagen med annat, men självklart gör jag det när jag kommer hem. ♥ Jag kommer hem sent på onsdag, den 9 juli, så mitt nästa "liveinlägg" blir nog på torsdag.
 
Ha det så jättebra och ta hand om er så hörs vi senast torsdag. ♥
 
 
 
 
 


Flisan

sv: jag e så sjukt avundsjuk haha vill oxå åka dit :D

Michaela Magnusson

Åhh ha så kul i London :D Själv åker jag till Sheffield den 14, och vi ska åka runt lite. Bland annat till Oxford och London :))

Louise

have fun!!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress