Jag visste att Jayden kunde sjunga, men inte att han var så bra! Superbra, även Luke överraskade mig positivt med sin rap och tjejen (vet tyvärr inte vad hon heter) var också riktigt bra! Även om Mitch inte sjöng, var han himla söt ändå. ^^ Mina dansande hjältar kan även göra annat. ♥
Sandra

han är jätteduktig! ha en jättebra dag fina du :)

Sandra

han är jätteduktig! ha en jättebra dag fina du :)

Josefine Johansson

Visste inte vem han var :o men han var jävligt bra!!

Sandra

sv: tack så mycket! min dag har varit toppen hur har din dag varit? :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Visst är de! :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

svar: Ja han va helt vild när han fick komma ut, och nu är han helt slut och har sovit sen vi kom hem :) Åh men va bra för dom :)

Anonym

Jätte duktiga

Carl

bra ju :)

Carl

bra ju :)

Emma Grann Fotografi

Oj ja han är ju jätteduktig!!

livet med Asperger och kronisk smärta


hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling snygga skärp så passa på att ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2014/07/tavling-vinn-valfritt-skarp.html
Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fin dag kram

jos

härligt!

Flisan

sv: tack så mkt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress