Godkväll!
Väldigt varm dag idag, men rätt så svalt i butiken vilket var väldigt skönt! En helt okej jobbdag. När jag kom hem blev det familjemys då pappa och syster berättade om sin lilla campingsemester de varit på i några dagar och visade massor av härliga bilder. :) Jag tog också en tur med moppen i solnedgången och körde ett kort, men intensivt, träningspass. Nu har jag precis tagit en dusch och slappar framför tv:n i vår svalkande gillestuga.
 
Imorgon blir det jobb igen. Egentligen ska jag ju inte jobba imorgon, men de var lite kort med folk så jag fick hoppa in och lite extra pengar är ju aldrig fel. Istället för att jobba 8.30-15.30 som är min ordinarie jobbtid, så börjar jag 6.30, när mamma börjar, och jobbar till 13.30. Skönt att få sluta så tidigt, men ändå jobba samma timmar. Är dock inte lika glad över att behöva gå upp 5.30, haha...
 
Imorgon kommer också moster och morbror på middag. :)
 
Ha det bra! ♥
 
 
 
 
 
 
 
Anita

Skönt med inte allt för varmt i butiken..! Vart jobbar du? :)

Själv jobbar jag i växthus om dagarna, näst intill olidligt i den här värmen!
Kramis

MALIN

Svar: Vad roligt! Skönt att du har fått in en fot på ICA, är du duktig så kan det ju bli något mer framöver!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Den var verkligen helt perfekt, och maten var fantastisk! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress