Jag och min familj plus min kusin Jens och hans familj var ju på Kolmårdens Djurpark häromdagen. Det var lika bra som vanligt! Jag är inte för att hålla vilda djur instängda, men det är ändå fascinerande att se de på så nära håll. Vi såg fågelshow, delfinshow, sälshow och elefantshow och så åkte vi ju linbanan. :) Det var så mycket söta djurungar och de busiga björnungarna fick mig ju bara att smälta. ^^ En bra dag! Tänkte bjuda på lite bilder.
 
Ikväll väntas besök av Ida och hennes 12-åriga syster! Eftersom våra systrar är lika gamla tänkte vi köra en liten "syskonkväll". ^^ Vi ska äta lite god middag och umgås. Mysigt! ♥
 
 
 
Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Åh vilka fina kattdjur!

svar: Tack ^^ Ja det är dom verkligen :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Härlig blogg!
Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

Amanda [SPONTAN]

Åh så roligt :)

KMStyle

åh vad kul!! ska själv till skansen snart:)

Matilda Sundin

Vad roligt med kolmården, där var jag med min klass på gymnasiet för att få se "bakom kulisserna" när dom tränade till en show med delfinerna :)

Julia

Åh, vad mysigt! Jag har aldrig varit på Kolmården, det var typ min högsta önskan när jag var liten.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress