Hej! 
Första dagen på jobbet efter tre veckors ledigt avklarad! :) Den var väldigt lugn, både arbetsmässigt och folkmässigt. Eftersom gårdagens Ica-varor redan plockats upp av okänd anledning så fick jag börja med och städa och göra lite småplock. Jobbade själv idag då ingen av mina kollegor jobbade, så det blev lite extra segt, haha, men det gick ändå! Imorgon är det jobb med Molly som gäller. :)

Nu är jag hemma och kollar lite på tv i vår svala gillestuga. Det är så himla varmt ute och det ska bli ännu varmare i veckan! Jag sov här nere i natt och det är jag glad för. Även mina små kaniner har fått flytta ner. Usch, vad jobbigt att vara ett pälsdjur just nu. Jag ska ta ut dem en stund sen och kanske lägga mig och sola. Får se om jag tränar lite med. 

Mamma jobbar sent och pappa och syster är på en liten campingsemester så ikväll blir jag ensam. Har köpt en god sallad till kvällsmat och ska ha en myskväll för mig själv. ^^

Hoppas ni får en trevlig kväll! ❤️


LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Tycker så synd om alla djur i den här värmen... Min hund lider väldigt mycket av det, han tillbringar all tid inne under fläkten. Och han vägrar blötas ner med en handduk av någon okänd anledning. Och så är han dålig på att dricka (min familj säger att han är en kopia av mig när det gäller vätska, haha). Tog honom med på en långpromenad i morse och jag såg på honom hur mycket han bara ville hem... men samtidigt måste han röra på sig och komma ut. Jag försöker ta honom på morgonen eller på kvällen. Bara hoppas att det blir lite svalare snart...

Michaela Magnusson

Skönt att ni har bra väder i Sverige också :D

- Jaa, tack! Det hoppas jag också :p

Evelina

Kul med jobb! :)

Matilda Sundin

Vad skönt med ett lugnt jobbpass :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Tack så mycket! Supermumsigt ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress