Hej! 
Den här veckan har inte varit så speciell. Inget jobb, men däremot lite trädgårdsarbete med familjen, träningspass och packning. Igår gick jag först en sväng på stan med mamma och syster och sen mötte jag upp Lilly för lite frozen yoghurt. ^^ Vi satt i solen (som dök upp mellan åskknallarna och regnskurarna) och pratade och åt vår yoghurt, så mysigt. 

Nu är jag på väg till mormor och morfar. Vi ska hälsa på dem och sen ska vi till mosters salong och hon ska ta bort gelét på mina naglar som jag fixade till avslutningsmiddagen och avslutningen. De är inte supersnygga nu efter en månad och jobb, haha. 

Ha en bra dag! ❤️



☆Joanna☆

goott!

lianass.blogg.se

Mysigtt!!! och det det ser yammi yammi ut! :D
sv: Taack! :D

milina.blogg.se

mums vad gott :)

♫♪ sandra

- kul att du tycker det :D

Michaela Magnusson

Åhh vad gott!! Aldrig provat den typen av frozen yoghurt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress