Dagens humör: Glad!

Dagens mående: Bra, lite ont i magen.

Dagens låt: Count on me- Bruno Mars.

Dagens vill ha: Glass!

Dagens klädsel: Svarta, höga shorts med en vit ,lite luftig, tröja i kortare modell.

Dagens frisyr: Uppsatt i hög knut med solglasögon på huvudet.

Dagens längtan: Jag längtar faktiskt lite till jobbet, hihi.

Dagens planer: Åka till grannstaden med Ida och Frida och äta glass, först cykel en bit och sen buss.

Dagens beroende: Vatten.

Dagens hiss: Dagen överlag! 

Dagens diss: Att jag har känt av smärta i mitt högra knä igen, det gör ont när jag böjer det för mycket, typ sitter på huk, måste gå och kolla upp det.
Anita

Trevlig lista! Kram

milina.blogg.se

hoppas magontet försvinner!

Jens-Peter

Åh vilken rolig lista, den snor jag ;)

Katta

Hej! Just nu har jag en bloggtävling. Man kan vinna en redigerad video med valfri musik och egna bilder! Och ha videon som man vill och det är jätte enkelt att vara med och jag hoppas att du vill vara med :). Du hittar tävlingen här: http://shettisdrottning.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-en-video.html#comment. Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress