Åh, jag är så glad!
Igår fick jag nämligen ett mejl av min ridlärare som sa att det fanns en ledig plats i hennes dressyrgrupp på torsdagar som jag gärna fick ta. Självklart sa jag ja!
 
Special, som är gruppen jag går i nu, är den högsta gruppen man kommer upp i på min ridskola. Då har man klarat av nybörjargrupp, fortsättningsgrupp och alla fyra märken. Sen finns det även hopp- och dressyrgrupper man kan gå i efter special om man brinner för något av dem extra mycket, i mitt fall dressyr. Jag har gått i special några år nu, men har alltid velat gå i en dressyrgrupp, speciellt i den med min ridlärare (det finns bara två grupper).
 
Nu när chansen fanns kunde jag ju bara inte säga nej! Jag tycker verkligen om min nuvarande grupp och jag har inget emot hopplektionerna som är var tredje lektion, men jag känner verkligen att jag kan, och vill, utvecklas mycket mer.
Ser så mycket fram emot det! ♥
 
 
Linda

fin bild

Erica

Vad roligt! Grattis! :D

Sandra

åh va kul för dig! hoppas din dag varit bra :)

Michaela Magnusson

- Kan inte annat än att hålla med dig :)

Nelly

Så roligt för dej! :)

Nelly

Så roligt för dej! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress